SPLOŠNI POGOJI
Vsebina spletne strani http://elektricni-skiro.si je last podjetja:
 

Lanani.si, spletna trgovina, Marjan Založnik s.p.

Clevelandska ulica 43
1000 Ljubljana
Matična številka: 8299579000
Davčna številka: 79581056


http://elektricni-skiro.si
 
Z uporabo spletnih strani http://elektricni-skiro.si
uporabniki sprejemajo objavljene splošne pogoje poslovanja. Podjetje Lanani.si, spletna trgovina, Marjan Založnik s.p. in uporabniki s splošnimi pogoji urejajo tudi medsebojne obveznosti pri nakupih v spletni trgovini http://elektricni-skiro.si. Splošni pogoji so sestavljeni v skladu z veljavno slovensko zakonodajo Podjetje Lanani.si, spletna trgovina, Marjan Založnik s.p. si pridržuje pravico do spremembe splošnih pogojev na spletnih straneh http://elektricni-skiro.si
kadarkoli in brez predhodnega obvestila. Vse spremembe splošnih pogojev so za uporabnike zavezujoče.
 

Pogoji poslovanja

Splošni pogoji spletne trgovine elektricni-skiro.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1).
S spletno trgovino elektricni-skiro.si (v nadaljevanju tudi » trgovina«) upravlja podjetje
Lanani.si, spletna trgovina, Marjan Založnik s.p.
Clevelandska ulica 43
1000 Ljubljana
Matična številka: 8299579000
Davčna številka: 79581056
Ki je tudi ponudnik storitev e-poslovanja (v nadaljevanju tudi prodajalec ali spletna trgovina skiro).
Splošni pogoji poslovanja določajo delovanje spletne trgovine elektricni-skiro.si pravice in obveznosti uporabnika in trgovine ter urejajo poslovni odnos med elektricni-skiro.si in kupcem.
Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila). Uporabnik je ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjen na splošne pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi.

  1. Načini nakupa v spletni trgovini http://elektricni-skiro.si

 

V spletni trgovini http://elektricni-skiro.si je možno kupovati na več različnih načinov.

  1. Za izdelek ki vam je všeč nas preprosto POKLIČETE na 040354772 in se dogovorimo o prodaji.

  2. Prijavite se v trgovino kot registriran uporabnik*

  3. Pošljite nam sporočilo preko Facebook Messengerja kjer vam odgovorimo v najkrajšem možnem času 24/7

Prijava kot registriran uporabnik*
Za naročilo kot registriran uporabnik nadaljujte na blagajno ter izpolnite podatke

  1. Osebne informacije

  2. Naslov, ki bo uporabljen tako za račun kot za dostavo

  3. Način Pošiljanja  (trenutno poslujemo le z pošto Slovenija)

  4. Plačilo 

Izberite plačilo z bančnim nakazilom ter potrdite, da se strinjate s pogoji storitev in s pogoji do preklica.
Za zaključek naročila kliknite NAROČILO Z OBVEZNOSTJO PLAČILA z čemer je vaše naročilo potrjeno.
Vaše naročilo bo odposlano, ko prejmemo vaše nakazilo.

Uporabniške nastavitve registriranega uporabnika:

Moj Račun>> INFORMACIJE
Registriran uporabnik lahko svoje podatke (e-mail, geslo, prijava/odjava od novic in drugih partnerjev) ureja v razdelku  informacije
 
Moj Račun>> Naslovi
Prav tako lahko spremenite svoj naslov za DOSTAVO  ali dodate nov naslov, v primeru če bi želeli izdelek poslat na drug naslov, kot darilo ipd…
 
Moj Račun>> Zgodovina in podrobnosti mojih naročil
Tukaj so naročila, ki ste jih oddali od odprtja vašega računa. Spremljate lahko proces svojega naročila, ki se spreminja glede na to ali je račun ni/je plačan, V izvedbi, Poslano ali Preklicano, Napaka pri plačilu, Povrnjena kupnina
 
Moj Račun>> Dobropisi
Strankam, ki so registrirane velikokrat podarimo dobropis. Predvsem v času praznikov in začetku nove sezone. Splača se biti naš registriran uporabnik.
 
Moj Račun>> Moj seznam želja
Pripomoček za izdelke, ki so vam všeč, vendar se je včasih preprosto težko odločiti. Priljubljeni izdelki vas bodo tako počakali na seznamu želja. (Vendar pozor! Preberite si omejitve odgovornosti)
 
V primeru, Da bi želeli izbrisati svoj uporabniški račun nas lahko pokličete ali podaste svojo prošnjo preko e-maila, ki ste ga navedli ob registraciji.
 
 

  1. Izdaja Računa

 
Vsak nakup v spletni trgovini elektricni-skiro.si po dostavi naročenih artiklov kupcu pošlje tudi račun in sicer v pdf formatu na e-naslov kupca.
Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom ter podano obvestilo o pravici do odstopa od pogodbe.
Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ne upoštevamo.
 
DDV ni obračunan na podlagi 1. odstavka 94. člena ZDDV-1 (nismo zavezanci za DDV)
 
 

  1. Cene

 
Spletna cena
Spletna cena velja za vse registrirane uporabnike na http://elektricni-skiro.si, ki so podjetju Lanani.si, spletna trgovina, Marjan Založnik s.p. zaupali svoje podatke. Registriran uporabnik elektricni-skiro.si postanete z registracijo v spletni trgovini član trgovine.
Redna cena
Za nakup neregistriranih uporabnikov velja dogovorjena cena (To je redna ali cena če je izdelek v akciji). Vendar pa neregistrirani uporabniki niso upravičeni do bonusov ali dobropisov.
Kjer je ob artiklu izpisana samo ena cena, pomeni, da sta Spletna cena in Redna cena enaki. Kadar pa je pri artiklu Redna cena prečrtana, pomeni, da imajo registrirani kupci spletne trgovine http://elektricni-skiro.si možnost artikel kupiti po Spletni ceni .
DDV ni obračunan na podlagi 1. odstavka 94. člena ZDDV-1 (nismo zavezanci za DDV)
Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti.
Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo podjetje Lanani.si, spletna trgovina, Marjan Založnik s.p. kupcu omogočila odstop od nakupa.
Vplačana sredstva po darilnih bonih, bonusih in predračunih se ne obrestujejo. Darilnih bonov in kod bonusov za popust ni možno menjati za gotovino.

  1. Koda za popust

 
Koda za popust
Koda za popust prinaša različne ugodnosti pri nakupu prek spletne trgovine http://elektricni-skiro.si in je časovno omejena. Aktivno kodo za popust najdete na naslovni strani oglasnega sporočila, na strani posameznega oddelka, v našem e-obveščevalcu ali drugih medijih.
V primeru, da kupec izkoristi kodo za popust, a naročilo s koriščeno kodo kasneje sam prekliče po lastni volji, do nove ugodnosti z naslova te kode ni več upravičen.
Uporaba kode za popust:

  • Izberite artikle, ki jih želite kupiti in jih dajte v košarico. Vrednost vašega naročila mora biti vsaj 1 € višja od vrednosti kode za popust. Ko končate z dodajanjem artiklov v košarico, nadaljujte s klikom na gumb Na blagajno. Izberite način dostave, navedite naslov za dostavo in izberite način plačila.
  • V istem koraku v polje Darilni bon, promocijska koda, koda za popust vpišite kodo za popust in vnos potrdite s klikom na gumb Uporabi. V primeru, da želite istočasno izkoristiti več kod za popust, jih v polje vnesite istočasno in jih ločite z vejico ali presledkom. Nato kliknite gumb Uporabi.
  • Za nakup enega artikla je možno uveljaviti le eno kodo za popust. Število kod za popust ne sme presegati števila naročenih različnih artiklov (na primer: ob naročilu 5 artiklov lahko sočasno uporabite največ 5 različne kode za popust).
  • Ko vpišete kode za popust, se vrednost kod za popust avtomatsko odšteje od cene vašega naročila v zadnjem koraku – Povzetek naročil. Ostane znesek, ki ga je potrebno še poravnati.
  • Koda za popust je enkratna koda, kar pomeni, da jo lahko uporabite le enkrat.
  • Kombinacija različnih oblik ugodnosti (koda za popust, promocijska koda in bonus) znotraj istega naročila ni mogoča.
  1. Promocijska koda

 
Promocijska koda prinaša različne ugodnosti pri nakupu in je časovno omejena. Aktivno promocijsko kodo najdete na naslovni strani oglasnega sporočila, na strani posameznega oddelka, v našem e-obveščevalcu ali drugih medijih. 
V primeru, da kupec izkoristi promocijsko kodo, a naročilo s koriščeno kodo kasneje sam prekliče po lastni volji, ali se pošiljka med transportom poškoduje, do nove ugodnosti z naslova te kode ni več upravičen.
Uporaba promocijske kode:

  • Izberite artikle, ki jih želite kupiti in jih dajte v košarico. Ko končate z dodajanjem artiklov v košarico, nadaljujte s klikom na gumb Na blagajno. Izberite način dostave, navedite naslov za dostavo in izberite način plačila.
  • V istem koraku v polje Darilni bon, promocijska koda, koda za popust vpišite promocijsko kodo in vnos potrdite s klikom na gumb Uporabi.
  • V vsakem nakupu je možno izkoristiti le eno promocijsko kodo (na primer: ob naročilu 2 artiklov lahko sočasno uporabite največ 1 promocijsko kodo).
  • Vrednost vašega naročila mora biti vsaj 1 € višja od vrednosti promocijske kode za popust.
  • V primeru, da želite poleg promocijske kode izkoristiti tudi kodo za popust, število kod ne sme presegati števila naročenih različnih artiklov. Različne kode istočasno vnesite v polje darilni boni, promocijska koda, koda za popust in jih ločite z vejico ali presledkom. Nato kliknite gumb Uporabi.
  • Ko vpišete promocijsko kodo, se vrednost promocijske kode avtomatsko odšteje od cene vašega naročila v zadnjem koraku – Povzetek naročila. Ostane znesek, ki ga je potrebno še poravnati.
  • Kombinacija različnih oblik ugodnosti (koda za popust, promocijska koda in bonus) znotraj istega naročila ni mogoča.
  •  
  1. Bonus

 
Pridobitev bonusa za naslednji nakup:
Bonus za naslednji nakup se izda v elektronski obliki (kupec prejme e-mail s kodo bonusa) 14 dni od prevzema naročila, razen v primeru, če je to drugače navedeno. Vsak bonus ima svojo kodo za popust (unikatno serijsko številko), prodajalec pa ga je zavezan upoštevati kot popust za vnaprej določene artikle/kategorijo ali za katerikoli artikel (če je tako določeno), ki je naprodaj v spletni trgovini elektricni-skiro.si. Ob naročilu artikla z bonusom je lahko podana tudi omejitev unovčenja bonusa za naslednji nakup (glede na vrednost ali vsebino nakupa).
Unovčenje bonusa:
V priponki, ki jo uporabnik prejme na svoj elektronski naslov, skupaj z bonus kodo za popust, so definirani pogoji uporabe bonusa - običajno je uporaba pogojena z nakupom nad določenim zneskom (npr. Bonus 10 € za nakupe nad 100 €). Ob unovčenju pridobljenega bonusa mora biti vrednost vašega naročila enaka ali višja pogojenemu znesku (Npr.: nakup nad 100 €) ali (če ni drugega pogoja) mora biti vrednost nakupa vsaj 1 € višja od vrednosti bonusa za popust. Bonus se lahko uporabi le v enkratnem znesku in ga ni možno porabiti delno. Veljavnost bonusa je 3 mesece, razen v primeru, če je to drugače navedeno.
Znotraj enega spletnega naročila vam omogočamo sočasno uporabo več darilnih bonov in promocijskih kod, medtem ko se kod bonusa za popust lahko vnese toliko, koliko je v košarici artiklov. Vse našteto tekom oddaje spletnega naročila enostavno vpišete tako, da posamezne kode ločite s presledkom ali vejico. Število dovoljenih kod bonusa za popust, ki jih želite uporabiti znotraj enega naročila, je omejeno na število artiklov, ki jih imate v košarici (na primer: ob naročilu 4 artiklov lahko sočasno uporabite največ 4 različne kode bonusa za popust).
Kombinacija različnih oblik ugodnosti (koda za popust, promocijska koda in bonus) znotraj istega naročila ni mogoča.
V primeru, da kupec izkoristi bonus, a naročilo s koriščenim bonusom kasneje sam prekliče, po lastni volji, do novega bonusa ni več upravičen.

 

  1. Pravila nagradnih iger

Opredelitev pojmov

Organizator nagradne igre je prodajalec
Lanani.si, spletna trgovina, Marjan Založnik s.p.
Clevelandska ulica 43
1000 Ljubljana
Matična številka: 8299579000
Davčna številka: 79581056
(V nadaljevanju Lanani.si)
http://elektricni-skiro.si
Udeleženec nagradne igre je fizična oseba, ki sodeluje v razpisanih nagradnih akcijah.
Dobitnike nagrad določi funkcija računalniškega izbora naključno ali jih določi komisija organizatorja.

Pravica sodelovanja v nagradni igri (in ostalih podelitvah artiklov ali bonov)

Udeleženci nagradne igre so lahko fizične osebe, ki so državljani Republike Slovenije. V nagradni igri ne morejo sodelovati osebe, zaposlene pri organizatorju nagradne igre in njihovi ožji družinski člani ter osebe zaposlene pri drugih pravnih osebah, povezanih z izvedbo te nagradne igre. Pravne osebe ne morejo biti udeleženec nagradne igre. V nagradni igri ne morejo sodelovati osebe, ki ne sprejmejo pravil nagradne igre. Šteje se, da je udeleženec sprejel pravila nagradne igre s tem, ko je sodeloval v razpisani nagradni igri.

Pravila sodelovanja v nagradni igri

Za sodelovanje v nagradni igri ni potreben nakup storitev ali proizvodov organizatorja nagradne igre.

Elektronsko nagradno žrebanje

V žrebanju lahko sodelujejo vsi udeleženci nagradne igre. En udeleženec lahko v nagradnem žrebanju sodeluje samo enkrat. Rezultat žreba je dokončen. Pritožba ni mogoča. Dobitnik bo o prejetju in načinu prevzema nagrade obveščen po elektronski pošti.

Obveznosti izžrebanca

Izplačilo nagrade v gotovini ni možno, ravno tako je ni mogoče zamenjati za drug artikel.
Dobitnik je dolžan organizatorju nagradne igre v pisni obliki (e-pošta) posredovati svoje osebne podatke - ime, priimek, naslov, e-naslov in telefonsko ter davčno številko, vse najkasneje v dveh dneh po prejemu obvestila, da je dobitnik nagrade.
Plačilo vseh davkov od nagrad (vključno z DDV-jem) je odgovornost organizatorja. Organizator bo dobitnikom nagrad poslal potrdilo v skladu z zakonom o dohodnini in pravilnikom o dostavi podatkov za odmero dohodnine. Nagrajenec je dolžan prijaviti vrednost nagrade v napoved za odmero dohodnine. Ob prevzemu nagrade je nagrajenec dolžan izpolniti izjavo o prevzemu nagrade. Organizator ni odgovoren za davke, ki se lahko pojavijo v povezavi s kakšnimi drugimi nagradami. V kolikor nagrajenec ne izpolni vseh obveznosti, se šteje, da nagrajenec nagrade ne želi sprejeti ter je tako organizator v razmerju do nagrajenca prost vseh obveznosti po tej nagradni igri in pridobi pravico z nagrado razpolagati v kakršenkoli drug namen. Nagrade niso prenosljive.
V kolikor organizator nagradne igre v roku treh (3) delovnih dni od trenutka, ko dobitniku pošlje obvestilo o tem, da je bil izžreban, iz katerega koli razloga (npr.: dobitnik izjavi, da nagrade ne želi sprejeti, naslov ali elektronski naslov je nepopoln ali napačen ipd.) ne prejme vseh potrebnih podatkov ter izjave, da želi prejeti nagrado, se šteje, da dobitnik nagrade ne želi sprejeti ter je tako organizator v razmerju do izžrebanca prost vseh obveznosti po tej nagradni igri in pridobi pravico z nagrado razpolagati v kakršenkoli drug namen.

Varstvo osebnih podatkov

Organizator nagradne igre vse osebne podatke, ki jih ob izvedbi nagradne igre pridobi od udeležencev, varuje v skladu s predpisi, ki urejajo varstvo osebnih podatkov. Organizator sme osebne podatke, pridobljene od udeležencev uporabljati izključno za namene, za katere so bili pridobljeni. Udeleženec nagradne igre soglaša, da mu organizator lahko pošilja obvestila v zvezi s ponudbo organizatorja. Udeleženec oziroma njegov skrbnik ali zakoniti zastopnik lahko kadarkoli prekliče svoje soglasje za uporabo osebnih podatkov, pridobljenih v nagradni igri za namene neposrednega trženja. Organizator nagradne igre si pridržuje pravico, da podelitev nagrad organizira kot javni dogodek. S sodelovanjem v nagradni igri udeleženec dovoljuje, da se njegovo ime in naslov uporabijo v avdio, foto in video materialu organizatorja nagradne igre. Izžrebanec dovoljuje organizatorju nagradne igre objavo svojih osebnih podatkov v sredstvih javnega obveščanja in na svetovnem spletu z namenom obveščanja o rezultatih žrebanja oziroma prevzema nagrade.

Objava pravil nagradne igre

Udeleženci nagradne igre z oddajo svojih podatkov prek vnosne forme na tej strani soglašajo, da so s pravili seznanjeni in se zavezujejo, da bodo ravnali v skladu s pravili nagradne igre. V primeru kakršnegakoli spora ali nejasnosti štejejo ta pravila za primarna v odnosu do vseh morebitnih drugih objav, bodisi v tiskani, elektronski ali katerikoli drugi obliki.
 

  1. ENOSTAVNA VRAČILA- ODSTOP OD POGODBE


1. VRAČILO BLAGA

Če je kupec blago že prejel, mora prejeto blago brez nepotrebnega odlašanja in v vsakem primeru najkasneje v 14. dneh vrniti podjetju po pisno oddanem sporočilu.
Vračilo prejetih plačil/kupnine, vključno s stroški dostave (razen dodatnih stroškov zaradi izbire vrste dostave, ki ni cenovno najugodnejša ponujena standardna oblika dostave), bo podjetje opravilo nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik. Potrošnik lahko izrecno zahteva uporabo drugega plačilnega sredstva na obrazcu za vračilo.
V nobenem primeru pa zaradi tega povračila kupec ne nosi nikakršnih stroškov.

Izdelku, ki ga želite vrniti, obvezno priložite kopijo originalnega računa in izpolnjen obrazec za vračilo, ki ga najdete tukaj: Obrazec za Vračilo izdelka 14dni
Izdelek s kopijo računa in obrazcem najkasneje v 14. dneh po pisno oddanem sporočilu pošljite na podjetje:

Lanani.si, spletna trgovina, Marjan Založnik s.p.
Clevelandska ulica 43
1000 Ljubljana

Ob vračilu morajo biti izdelki nerabljeni, nepoškodovani, količinsko nespremenjeni in v originalni embalaži.

Stroške vračila blaga krije kupec. Za vrnjene izdelke ne sprejemamo pošiljk s plačilom poštnine po povzetju.

2. REKLAMACIJA POŠILJKE - STVARNA NAPAKA


Stvarna napaka

Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančno opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.
Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena. Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.
Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:

  • odpravi napako na blagu ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
  • blago z napako zamenja z novim brezhibnim ali
  • vrne plačani znesek.

Kdaj je napaka stvarna? Kadar:

  • artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet
  • artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana
  • artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane
  • je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Kako se preverja primernost artikla?

Preverja se z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu.

Kako se stvarno napako uveljavi?

Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te obvestiti v zakonsko določenem roku in nam hkrati omogočiti pregled artikla. Obrazec za prijavo stvarne napake se nahaja Obrazec za stvarno napako.
Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.
 

Obravnava poškodovanih pošiljk (odškodnine)

Če ste ob prevzemu pošiljke opazili, da je artikel ali pošiljka fizično poškodovana, v njej manjka vsebina ali kaže znake odprtja, lahko vložite postopek odškodnine pri Pošti Slovenije. To storite tako, da pošiljko (embalažo + vsebino) prinesete na pošto, takoj, ko opazite poškodbo ali izropano pošiljko najkasneje v roku 30 dni od prevzema pošiljke. Na pošti opozorite, da je potrebno izpolniti Zapisnik o poškodovani pošiljki, ki ga podpišete tudi vi. Po prejetju vse potrebne dokumentacije, se na Pošto Slovenije poda zahtevek za odškodnino. Zahtevek na Pošti Slovenije komisijsko obravnavajo in na podlagi odgovora ali odobritve se vrne kupnina ali naroči nov artikel. Skupaj s Pošto Slovenije bomo poskrbeli, da bo odškodnina rešena v najkrajšem možnem času.
 
 

 9.Garancija

 
Artikli imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu.
Informacija o garanciji je navedena tudi na strani s predstavitvijo artikla. Če informacije o garanciji ni, artikel nima garancije ali pa podatek v tem trenutku ni znan. V slednjem primeru lahko kupec kontaktira Podjetje Lanani.si, spletna trgovina, Marjan Založnik s.p.ki bo zagotovil ažurno informacijo.
 
 

10.Varovanje osebnih podatkov

 
Podjetje Lanani.si, spletna trgovina, Marjan Založnik s.p.
se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika v skladu z Uredbo (EU) 2016/679 Evropskega parlamenta in Sveta z dne 27. aprila 2016 in ZVOP-1.
Vse podrobne informacije o obdelavi osebnih podatkov najdete v poglavju Načela o zasebnosti. Uporabnik se mora zavedati, da je dolžan spletnemu trgovcu posredovati svoje osebne podatke v pravilni in resnični obliki, prav tako je dolžan spletnega trgovca obvestiti o spremembi svojih podatkov. Uporabnik s sprejetjem teh pogojev potrjuje, da so osebni podatki, ki jih je navedel, pravilni.

11.Pritožbe in spori

 
Podjetje Lanani.si, spletna trgovina, Marjan Založnik s.p. spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov.
V primeru težav se kupec s podajalcem Podjetje Lanani.si, spletna trgovina, Marjan Založnik s.p. lahko poveže telefonsko na telefonsko številko 040354772 ali po elektronski pošti na info@elektricni-skiro.si . Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@elektricni-skiro.si . Postopek obravnave pritožbe je zaupen.
Zavedamo se, da je bistvena značilnost potrošniških sporov nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in potrebnim časom ter stroški, ki nastanejo zaradi reševanja spora, kar je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si Podjetje Lanani.si, spletna trgovina, Marjan Založnik s.p. prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Izvensodno reševanje potrošniških sporov

Skladno z zakonskimi normativi Podjetja Lanani.si, spletna trgovina, Marjan Založnik s.p. ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.
Podjetje Lanani.si, spletna trgovina, Marjan Založnik s.p.ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom tukaj.
https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL
Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.
Želimo vam obilo prijetnih in ugodnih nakupov!


Omejitev odgovornosti spletne trgovine http://elektricni-skiro.si


Podjetja Lanani.si, spletna trgovina, Marjan Založnik s.p. ne prevzema odgovornosti za morebitne posledice pri uporabi spletnih strani http://elektricni-skiro.si in vanje vključenih vsebin. Podjetja Lanani.si, spletna trgovina, Marjan Založnik s.p. si pridržuje pravico kadarkoli spreminjati vsebino spletnih strani brez predhodnega obvestila in ne prevzema odgovornosti za morebitne posledice teh sprememb. Prizadevamo si predstaviti kar najbolj točne in ažurne informacije, toda morebitnih napak na straneh http://elektricni-skiro.si glede cen, dobavnih rokov, opisov izdelkov idr. ne izključuje in zanje ne prevzema nobene odškodninske ali druge odgovornosti. Kupec blaga, kupljenega v spletni trgovini http://elektricni-skiro.si, ima pravico do vračila ali reklamacije (glej "Vračila"). Fotografije artiklov so simbolične in morda ne predstavljajo dejanskega stanja (barve, materiali idr.). V spletni trgovini Lanani.si je opravljanje nakupa namenjeno izključno fizičnim osebam. 

2. Omejena pravica uporabe
Obiskovalci lahko vsebine spletnih strani Lanani.si uporabljajo izključno v osebne in nekomercialne namene. Vsebine so avtorsko zaščitene. Kakršnakoli druga uporaba, kopiranje, objava in distribucija spletnih vsebin ali njihovih posameznih delov je brez dovoljenja Lanani.si prepovedana.
 
Pogoji veljajo od 10. avg 2019.
 

Informacije v zvezi s spletnim reševanjem sporov v skladu s čl. 14. odstavek. 1 SRS (Uredba za spletno reševanje sporov):

Evropska komisija daje potrošnikom možnost za reševanje spletnih sporov v skladu s čl. 14. odstavek. 1 SRS na eni od svojih platform. Platforma (http://ec.europa.eu/consumers/odr) služi kot mesto, kjer lahko potrošniki poskusite doseči, izvensodno poravnavo sporov, ki izhajajo iz spletnih nakupov in pogodbe za storitve.